OCHRONNY KREM DO RĄK wybierz najlepszy

Niestety mamy słotną jesień. W czasie takiej niesprzyjającej aury należy bardziej zadbać o skórę dłoni. Podstawowa rzeczą jest noszenie rękawiczek. Ale nie zawsze są one wstanie ochronić nasze ręce i nie zawsze mogą na nich być. Dlatego musimy z uwagą spojrzeć na stosowany dotychczas krem do rąk: czy w wystarczający sposób wzmacnia funkcje obronne skóry, czy wzmacnia barierę lipidowa naskórka? W sklepie www.minerwa.net każdy może znaleźć odpowiedni dla swojej skóry ochronny krem do rąk, niezależnie od tego, czy cały dzień pracuje na wietrze i mrozie, czy w klimatyzowanym pomieszczeniu.

Przedstawię wam kilka, najbardziej popularnych o tej porze roku, równocześnie zapraszając do zapoznania się z pełną ofertą i do zakupów oczywiście.

rugard-rece-500x500RUGARD krem do rąk – niemiecki dermokosmetyk, silnie odżywczy, tłusty ale  dobrze się wchłania. po krótkim masażu skóra jest wygładzona i  elastyczna. Najważniejsze składniki: witamina E, bisabolol.

 

 

EUBOS-krem-do-rakEUBOS SENSITIVE – lżejsza konsystencja, ale mimo tego bardzo odżywczy, silnie nawilża i wygładza skórę. Zostawia na skórze cienki film ochronny dzięki czemu chroni dłonie przed wiatrem i mrozem. polecam do pielęgnacji suchej i spierzchniętej skóry. Typowy krem ochronny.

 

skin-miod-receALLPRESAN SkinCair MLEKO I MIÓD krem w piance – zawiera miód, dzięki czemu łagodzi podrażnienia i drobne spierzchnięcia. Mocznik zmiękcza skórę. Konsystencja pianki pozwala całkowicie wmasować krem. Nie zostaje tłusty film na skórze. Polecam osobom, które muszą kremować ręce kilkakrotnie w ciągu dnia.

body-receJanssen regenerujący krem do rąk – niezastąpiony kosmetyk dla osób, które źle znoszą jesienna aurę. Polecam do stosowania na spierzchnięta i podrażnioną skórę, kilkakrotnie w ciągu dnia. Silnie nawilża i odżywia, przyspiesza gojenie. Zostawia film na skórze – krem ochronny i pielęgnacyjny. 

 

Krem RUGARD jest nagrodą w konkursie organizowanym na Facebooku przez logos-instalacje.pl. Zapraszam do udziału. LINK DO KONKURSU

Ten wpis został umieszczony w kategorii Artykuły, Małgorzata Kaliszan-Rohnka i otagowany: , , , . Dodaj do zakładek.

6 Odpowiedzi na OCHRONNY KREM DO RĄK wybierz najlepszy

  1. Gosia pisze:

    Ostatnio używam oliwkowego kremu do rąk, ten z miodem też jest ciekawy.
    http://gosposiagosia.blogspot.com/2014/12/moj-ulubiony-krem-do-rak.html

  2. Je też używam oliwkowego w piance. Jest super. Nawilża i natłuszcza skórę, równocześnie błyskawicznie się wchłania.

  3. Anna Paulina K pisze:

    Kremy do rak to moi przyjaciele w porze jesienno – zimowej . Jestem osoba ktora nie nosi rekawiczek gdyz tego bardzo nie lubi a to moj blad bo od zimna bardzo szybko niszcza mi sie rece. Pekaja sa szorstkie bez zycia , robia sie brzydkie az wstyd je pokazywac . Probowalam juz jednego ktory wymieniacie i musze go pochwalic. Jest to Allpresan. Wydajny , ladnie pachnie oraz spelnia moje oczekiwania. Moge rzec ze jest idealny dla mnie i nie musze szukac innych ulubiencow ale .. jesli bede miala kiedys mozliwosc przetestowania innych wyzej wymienionych w artykule napewno wyprobuje i kiedys bedzie mi dane je ocenic. Najwazniejsza cecha kremu jest to iz dziala i sprawia nam ulge oraz regeneruje nasze biedne rece.

  4. Zofia pisze:

    Używam kremu Rugard, jest tani i bardzo odżywczy. dla mnie idealny. Dla mojej córki zbyt tłusty. To tez jest jego zaletą, mam go tylko dla siebie.

  5. Pingback: Szybkie mycie okien. - MinerwaMinerwa

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

8 + 2 =